פולארד / ‫המפעיל רפי איתן על פולארד 21/11/15 The Controller Rafi ...

פולארד / ‫המפעיל רפי איתן על פולארד 21/11/15 The Controller Rafi .... מעולם לא חשבתי או רציתי להתגרש מיונתן פולארד, אומרת הבוקר פולארד שהספיק בינתיים ולחזור בתשובה ולהתחתן לפני 22 שנה עם אשתו אסתר, יהודיה קנדית איתה התכתב במשך כמה. בשנת 1985 נחשף ג'ונתן פולארד, מנתח מודיעין ימי עבור צבא ארצות הברית, כמרגל מטעמה של מדינת ישראל. כשהוא ספון בתאו, לאחר 25 שנות מאסר, מבקש ג'ונתן ג'יי פולארד, לערוך בעצמו את מה שלא זכה לו עד כה. ראש הממשלה נתניהו העניק ליונתן פולארד תעודת זהות ישראלית ואמר להם: ג'ונתן ג'יי (יונתן) פולארד (נולד 1954), מנתח נתוני מודיעין בצי האמריקני שפעל כמרגל עבור מדינת ישראל, נתפס ונאסר.

העם בישראל מברך על שחרורו של יונתן פולארד. פולארד כלוא מאז נובמבר 1985; פולארד היה מושחת שמכר סודות לא רק לנו ועשה את הכל בשביל כסף לא מבין למה הפכו אותו לאיזה קדוש מעונה. הוא נעצר בידי סוכני האף־בי־איי מיד עם עזיבתו את השגרירות. אנו מודים לעם בישראל ולראש ממשלת ישראל על שהחזירו אותנו הביתה.

‫מבט - לקראת הסרט "המפעיל": רפי איתן חושף פרטים חדשים על ...
‫מבט - לקראת הסרט "המפעיל": רפי איתן חושף פרטים חדשים על ... from i.ytimg.com
ח״כ סמוטריץ׳ על חזרתו לישראל של פולארד: פולארד, שריצה מאסר לאחר שמסר לישראל מידע רגיש של ארהב, עלה לארץ יחד עם רעייתו אסתר. שמה של המלא של אסתר לתפילה: כשהוא ספון בתאו, לאחר 25 שנות מאסר, מבקש ג'ונתן ג'יי פולארד, לערוך בעצמו את מה שלא זכה לו עד כה. העם בישראל מברך על שחרורו של יונתן פולארד. ח״כ קרא בירך על חזרתו של פולארד: סביב מאסרו מתקיימת מערכה ציבורית בישראל הקוראת לשחרורו. אנחנו נרגשים להיות בבית סוף סוף אחרי 35 שנים.

כפי שהשופט סטפן ויליאמס כתב באחת מבקשות החנינה הכושלות של פולארד, טיפול הממשלה במקרה של פולארד הוא עיוות.

In 1987, as part of a plea agreement. כשהוא ספון בתאו, לאחר 25 שנות מאסר, מבקש ג'ונתן ג'יי פולארד, לערוך בעצמו את מה שלא זכה לו עד כה. בדיקה שגרתית העלתה שאסתר פולארד חלתה בסרטן. יונתן (יהונתן) ג'יי פולארד (נולד ב־7 באוגוסט 1954), יהודי אזרח ארצות הברית ששירת כאזרח באגף המודיעין של הצי האמריקני בוושינגטון ובאותו הזמן ריגל למען ישראל. העם בישראל מברך על שחרורו של יונתן פולארד. Facebook.com/freepollardnow רבי קאספרס פאני, מהחשובים שבקרב השחורים היהודים בארהב ובן דודה של הגברת הראשונה מישל אובמה, שלח לנשיא ברק אובמה מכתב הקורא לשחרור פולארד גלי צהל, יום שלישי. פולארד הוא גיבור והיה צריך לשחרר אותו כבר לפני המון שנים, אבל גם עוד כמה חודשים עדיף מאשר לעולם לא. ח״כ קרא בירך על חזרתו של פולארד: הוא נעצר בידי סוכני האף־בי־איי מיד עם עזיבתו את השגרירות. יונתן (יהונתן) ג'יי פולארד (באנגלית: אנו מודים לעם בישראל ולראש ממשלת ישראל על שהחזירו אותנו הביתה. כך התקבלו יונתן פולארד ורעייתו אסתר על ידי ראש הממשלה נתניהו בנמל התעופה בן גוריון@gilicohen10 pic.twitter.com/nqmptkwhs5. ברוך שובכם, כמה טוב שבאתם עכשיו תוכלו להתחיל את החיים מחדש, בחופש ובאושר.

ח״כ סמוטריץ׳ על חזרתו לישראל של פולארד: סביב מאסרו מתקיימת מערכה ציבורית בישראל הקוראת לשחרורו. נולד בח' באב ה'תשיד, 7 באוגוסט 1954) הוא יהודי אמריקאי, שעבד באגף המודיעין של הצי האמריקני בוושינגטון ובאותו הזמן ריגל למען ישראל. היהודי האמריקני הורשע בהעברת מידע מודיעיני לישראל. אנו מודים לעם בישראל ולראש ממשלת ישראל על שהחזירו אותנו הביתה.

דיווח: פולארד צפוי להשתחרר בכסלו • הקול היהודי
דיווח: פולארד צפוי להשתחרר בכסלו • הקול היהודי from hakolhayehudi.co.il
פולארד פנה לבית משפט בניו יורק בדרישה להקל את תנאי שחרורו בהם בין היתר איסור לצאת מגבולות ארהב ומניעת גישה לאינטרנט. ברוך שובכם, כמה טוב שבאתם עכשיו תוכלו להתחיל את החיים מחדש, בחופש ובאושר. כשהוא ספון בתאו, לאחר 25 שנות מאסר, מבקש ג'ונתן ג'יי פולארד, לערוך בעצמו את מה שלא זכה לו עד כה. Jonathan jay pollard (born august 7, 1954) is a former intelligence analyst for the united states government. בשנת 1985 נחשף ג'ונתן פולארד, מנתח מודיעין ימי עבור צבא ארצות הברית, כמרגל מטעמה של מדינת ישראל. יונתן פולארד מסתובב ברחובות ניו יורק. מעולם לא חשבתי או רציתי להתגרש מיונתן פולארד, אומרת הבוקר פולארד שהספיק בינתיים ולחזור בתשובה ולהתחתן לפני 22 שנה עם אשתו אסתר, יהודיה קנדית איתה התכתב במשך כמה. כך התקבלו יונתן פולארד ורעייתו אסתר על ידי ראש הממשלה נתניהו בנמל התעופה בן גוריון@gilicohen10 pic.twitter.com/nqmptkwhs5.

אנו מודים לעם בישראל ולראש ממשלת ישראל על שהחזירו אותנו הביתה.

פולארד, שריצה מאסר לאחר שמסר לישראל מידע רגיש של ארהב, עלה לארץ יחד עם רעייתו אסתר. כפי שהשופט סטפן ויליאמס כתב באחת מבקשות החנינה הכושלות של פולארד, טיפול הממשלה במקרה של פולארד הוא עיוות. ראש הממשלה נתניהו העניק ליונתן פולארד תעודת זהות ישראלית ואמר להם: אנו מודים לעם בישראל ולראש ממשלת הזוג פולארד מודים לכל מי שממשיך להתפלל להחלמתה השלימה. יונתן (יהונתן) ג'יי פולארד (נולד ב־7 באוגוסט 1954), יהודי אזרח ארצות הברית ששירת כאזרח באגף המודיעין של הצי האמריקני בוושינגטון ובאותו הזמן ריגל למען ישראל. ברוך שובכם, כמה טוב שבאתם עכשיו תוכלו להתחיל את החיים מחדש, בחופש ובאושר. אין מי שגאה יותר במדינה הזו או במנהיג שלה יותר מאיתנו. שמה של המלא של אסתר לתפילה: מפה של יונתן פולארד 6 בשדרות עם תצוגה של עסקים, מקומות תיירותיים ומשרדי ממשלה ברחוב יונתן פולארד 6 ובאזור, כולל מספרי טלפון, כתובות ואמצעי הגעה. פולארד הוא גיבור והיה צריך לשחרר אותו כבר לפני המון שנים, אבל גם עוד כמה חודשים עדיף מאשר לעולם לא. ח״כ קרא בירך על חזרתו של פולארד: Jonathan jay pollard (born august 7, 1954) is a former intelligence analyst for the united states government. היהודי האמריקני הורשע בהעברת מידע מודיעיני לישראל.

כפי שהשופט סטפן ויליאמס כתב באחת מבקשות החנינה הכושלות של פולארד, טיפול הממשלה במקרה של פולארד הוא עיוות. יונתן (יהונתן) ג'יי פולארד (באנגלית: פולארד הוא גיבור והיה צריך לשחרר אותו כבר לפני המון שנים, אבל גם עוד כמה חודשים עדיף מאשר לעולם לא. אנו מודים לעם בישראל ולראש ממשלת ישראל על שהחזירו אותנו הביתה. ג'ונתן פולארד השתחרר ■ נתניהו:

הנשיא פרס לאסתר פולארד: אבהיר לאובמה שמדובר בשיקול ...
הנשיא פרס לאסתר פולארד: אבהיר לאובמה שמדובר בשיקול ... from megafon-news.co.il
ח״כ סמוטריץ׳ על חזרתו לישראל של פולארד: על רקע הדיווחים על עסקה המתגבשת לשחרור פולארד מדגיש מי שהיה מפקדו באגף המודיעין של הצי האמריקני את חומרת פשעיו והנזק הרב. סביב מאסרו מתקיימת מערכה ציבורית בישראל הקוראת לשחרורו. ״מודה לעם ישראל ולרה״מ על שהחזי. ג'ונתן פולארד, המרגל שריצה 30 שנות מאסר בכלא האמריקני, מספר על האכזבה מממשלת ישראל, תחושת העלבון והתקווה שיום אחד יעלה לארץ: ג'ונתן פולארד השתחרר ■ נתניהו: יונתן (יהונתן) ג'יי פולארד (באנגלית: שמה של המלא של אסתר לתפילה:

מעולם לא חשבתי או רציתי להתגרש מיונתן פולארד, אומרת הבוקר פולארד שהספיק בינתיים ולחזור בתשובה ולהתחתן לפני 22 שנה עם אשתו אסתר, יהודיה קנדית איתה התכתב במשך כמה.

אנו מודים לעם בישראל ולראש ממשלת ישראל על שהחזירו אותנו הביתה. ״מודה לעם ישראל ולרה״מ על שהחזי. יונתן (יהונתן) ג'יי פולארד (באנגלית: בשנת 1985 נחשף ג'ונתן פולארד, מנתח מודיעין ימי עבור צבא ארצות הברית, כמרגל מטעמה של מדינת ישראל. פולארד היה מושחת שמכר סודות לא רק לנו ועשה את הכל בשביל כסף לא מבין למה הפכו אותו לאיזה קדוש מעונה. צפו בריאיון הבלעדי שהעניק לשליחת החדשות בארהב‎. כשהוא ספון בתאו, לאחר 25 שנות מאסר, מבקש ג'ונתן ג'יי פולארד, לערוך בעצמו את מה שלא זכה לו עד כה. על רקע הדיווחים על עסקה המתגבשת לשחרור פולארד מדגיש מי שהיה מפקדו באגף המודיעין של הצי האמריקני את חומרת פשעיו והנזק הרב. ח״כ סמוטריץ׳ על חזרתו לישראל של פולארד: Facebook.com/freepollardnow רבי קאספרס פאני, מהחשובים שבקרב השחורים היהודים בארהב ובן דודה של הגברת הראשונה מישל אובמה, שלח לנשיא ברק אובמה מכתב הקורא לשחרור פולארד גלי צהל, יום שלישי. היהודי האמריקני הורשע בהעברת מידע מודיעיני לישראל. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. יהודי אזרח ארצות הברית ומשנת 1998 גם בעל אזרחות ישראלית, שעבד באגף המודיעין של הצי האמריקני בוושינגטון ובאותו הזמן ריגל למען ישראל.